به جرم یک رنگی/




























هم سلولی...



من از فیلتر شکنی قوی

برای رد شدن از این همه هیاهو ...امدم....

نه errorدر کار بود...نه محافظی

تو بودی ....نگاهت را سرمه کردم...روی چشم گذاشتم

تازه زیبایی چشم هایم

برق زده بود...جهانم زیبا دیده میشد

ایا برای یک ماندن...یک نابودی کافی نیست

اینجا در انحصار پرزهای روی زبانشان

سنجیده می شوی

هر روز مزه مزات میکند

خلاف طعم بدهی

محکومی به اخراج...کاش طعم دلم ساده نبود

کاش من هم رنگ بودم

رنگین کمان باطنم را پاک کردم.....اشتباه کردم



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت3:58---11 شهريور 1393
خیلیا هستن که “طالبتن”


اما فقط بعضیا ” لایقتن”


حواست باشه با کی گرم میگیری !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 30 مهر 1394 / 21:13 /
- Online Support by www.1abzar.com --->